کمپین تخصصی طراحی وب سایت چند زبانه و هویت بصری برای دانش بنیان ها
ایران، تهران

محتوا محور بودن یک وب سایت به این معنی است که محتوای آن به عنوان اصلی ترین و مهم ترین بخش سایت در نظر گرفته می شود. در چنین سایت هایی، طراحی و ساختار سایت به گونه ای است که محتوا در مرکز توجه قرار دارد و تمام عناصر دیگر سایت مانند طراحی، رابط کاربری و امکانات جانبی در خدمت انتقال و ارائه بهتر محتوا هستند. این نوع سایت ها معمولا دارای محتوای غنی و با کیفیت بالا در زمینه های مختلف مانند اخبار، مقالات، آموزش ها و موارد مشابه هستند و هدف اصلی آن ها ارائه محتوای ارزشمند به بازدیدکنندگان است. طراحی چنین سایت هایی به گونه ای است که مطالب به راحتی قابل مشاهده و دسترسی بوده و کاربران بتوانند به سرعت به محتوای مورد نظر خود دست پیدا کنند. در مجموع می توان گفت وب سایت های محتوا محور بر روی ارائه بهترین و با کیفیت ترین محتوا تمرکز دارند و سایر جنبه های سایت در خدمت این هدف قرار می گیرند.